TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

Koronavírus-járvány vs. Fitneszipar: itt az idő a digitalizációra!

Koronavírus-járvány vs. Fitneszipar: itt az idő a digitalizációra!

Ahogy általánossá válnak a koronavírussal kapcsolatos aggodalmak, egyre gyakrabban olvashatunk a járvány és a frissen meghozott óvintézkedések gazdasági hatásairól.

Testmozgás 60 év felett

Testmozgás 60 év felett

Az öregedés természetes folyamat, ugyanakkor rendszeres sporttal lelassítható, és még az idő előrehaladtával bekövetkező betegségek kialakulásának valószínűsége is csökkenthető.

5 ok, amiért nőkéint is érdemes súlyt emelned!

5 ok, amiért nőkéint is érdemes súlyt emelned!

Számos nő ódzkodik a súlyemelős gyakorlatoktól, mert elterjedt az a tévhit, miszerint túl izmosak lesznek tőle.

Hengerezésről szakszerűen - 2. rész

Hengerezésről szakszerűen - 2. rész

A cikk első részében áttekintettük, hogy miért nélkülözhetetlen a regeneráció minden sportoló számára, és hogy miért nem érdemes lecsípni ezt az igen fontos szakaszt az edzéseink után.

Hengerezésről szakszerűen - 1. rész

Hengerezésről szakszerűen - 1. rész

SMR henger – ezt a kifejezést lassan már annyian ismerik, mintha azt mondanánk, hogy KFT, ABC vagy BKK. Csak egy felkapott trendről beszélünk? Vagy a hengerezésnek, önmasszázsnak valóban sok áldásos hatása van?

Lehull a lepel a kardiógépekről!

Lehull a lepel a kardiógépekről!

Cikkünkből megtudhatod, hogy melyik eszköz lehet a leghasznosabb a testzsír elleni harcban.

A természetes fű, vagy a műfű hajlamosít jobban sérülésekre?

A természetes fű, vagy a műfű hajlamosít jobban sérülésekre?

A műfűnek (AT – artificial turf) több előnye is van a természetes fűhöz (NG – natural grass) képest, mint például a fenntartási költségei alacsonyabbak, változatos körülmények között is használható (pl. nagyobb esőzések utána nem kell attól tartani, hogy a játékosok tönkre teszik a felületet), így a professzionális sportban egyre elterjedtebb.

Lineáris és többirányú sebesség: alkalmas a PAP a fejlesztésükre?

Lineáris és többirányú sebesség: alkalmas a PAP a fejlesztésükre?

Elméleti háttér és a kutatás célja

A Post-Activation Potentiation (PAP) egy olyan módszer, ahol gyakorlat párokat (vagy akár több gyakorlatot) úgy használunk, hogy az izmok tulajdonságait (jellemzően a gyors kontrakciót) akut módon fejlesszük. Például guggolás alkalmazása sprint futás előtt, vagy felhúzás alkalmazása ugrások előtt.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI Nemzetközi Fitnesziskola több, mint 2 évtizedes innovatív tevékenységének köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések területén. Cégcsoportunkat az IWI Európa Kft és az IWI Project Kft alkotja, melyek az iwi.hu, iwireps.hu, valamint a webshop.iwi.hu weboldalakat üzemeltetik és tulajdonosai az „International Wellness Institute" márkanévnek is. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps
webshop