TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

Különbségek a nők és férfiak alakformáló edzésében: mit kell tudni?

Különbségek a nők és férfiak alakformáló edzésében: mit kell tudni?

Egy, a sportszakmai képzéseinken is gyakran felmerülő kérdést szeretnénk tisztázni. Kell-e különbséget tenni a nők, illetve a férfiak alakformáló edzésében? Olvass tovább, hogy megtudd, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a személyre szabott edzésterv kialakításakor...

A leépülés fiziológiája – avagy ha nem használod elvész

A leépülés fiziológiája – avagy ha nem használod elvész

Az edzés csökkenti, lassítja az izomsorvadást, illetve az azt okozó betegségek hatását. A testmozgás stimulálja a génexpressziót és fehérjeszintézist. Rendszeresen, vagyis heti 3-5 alkalommal végzett passzív nyújtások pozitív hatással vannak a szarkomer genezisre. 

Így válaszd ki a sportruházatot, hogy jobban menjen az edzés!

Így válaszd ki a sportruházatot, hogy jobban menjen az edzés!

Ma már számos módja van a testedzésnek, megannyi sportolási lehetőség létezik, de sportruházatban talán még nagyobb a választék. Ha felmerül benned a kérdés, hogy fontos-e, hogy miben sportolsz, akkor a válasz röviden az, hogy igen.

Sportsérülések fajtái, okai és megelőzésük

Sportsérülések fajtái, okai és megelőzésük

Cikkünkben a sportkutató szemével, gyakorlatias példákon keresztül végigvesszük a sportsérülések leggyakoribb fajtáit, kialakulásuk fő okait, a sportsérülések hajlamosító tényezőit, a megelőzés lehetőségeit, valamint a már kialakult sérülések kezelési és rehabilitációs lehetőségeit.

A szűk- és a széles fogású húzódzkodás: különbségek, előnyök, hátrányok

A szűk- és a széles fogású húzódzkodás: különbségek, előnyök, hátrányok

Húzódzkodás szűken alsófogással vs. Szélesen madárfogással? Mi a különbség, mik az előnyök és hátrányok és mely izmok dolgoznak?

Az edzés utáni nyújtás fontossága és hatása

Az edzés utáni nyújtás fontossága és hatása

Sűrűn vitatott téma, hogy mennyire segíti elő a stretching technikák alkalmazása a regenerációt a gyakorlatok vagy az edzés után?

A kitörés gyakorlat: mit, miért, hogyan csinálj helyesen?

A kitörés gyakorlat: mit, miért, hogyan csinálj helyesen?

A kitörés egy sokoldalú, könnyen variálható gyakorlat az alsó végtagok hatékony edzésére. Különböző pozíciókban, irányokban, változó sebességgel végrehajtva, más edzés adaptációt eredményezhet. A kitörés remek módja lehet vendégünk változatos terhelésének.

Mi az a Crossfit edzés? Tegyük rendbe az alapokat!

Mi az a Crossfit edzés? Tegyük rendbe az alapokat!

A Crossfitről megoszlanak a vélemények. Sokan szeretik, sokan gyűlölik a sérülésveszélyessége miatt, de tény, hogy az egyik legnépszerűbb edzésforma, ami nagyon fárasztó, rengeteg kalóriát el lehet égetni vele, atletikus izom fejlesztéséhez nagyon jó módszer.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI Nemzetközi Fitnesziskola több, mint 2 évtizedes innovatív tevékenységének köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések területén. Cégcsoportunkat az IWI Európa Kft és az IWI Project Kft alkotja, melyek az iwi.hu, iwireps.hu, valamint a webshop.iwi.hu weboldalakat üzemeltetik és tulajdonosai az „International Wellness Institute" márkanévnek is. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps
webshop