TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

A testtartásról - 2. rész

A testtartásról - 2. rész

Múlt heti cikkünkben a helyes testtartás jelentőségét firtattuk és azt, hogy ha a testtartás eltér az ideálistól, akkor milyen problémák jelentkezhetnek. 

A testtartásról - 1. rész

A testtartásról - 1. rész

A megfelelő testtartás a testünk olyan statikai jellemzője, amelynél a mozgás, a gravitáció és egyéb erők ellenében történő mozgás (járás, futás) gazdaságosan, megfelelő ízületi mozgással, sérülés és deformitás nélkül végrehajtható. A megfelelő testtartás mellett nincsenek megrövidült vagy túlnyúlt izmok és ezek hatására létrejövő ízületi diszfunkciók és ebből adódó ízületi kopások. 

Kerek vállak, izmos karok gumiszalaggal

Kerek vállak, izmos karok gumiszalaggal

Szerencsés vagy, ha van otthon súlyzókészleted vagy más eszközöd, de a leguniverziálisabbakkal fogjuk végezni a gyakorlatot, amelyekkel remekül lehet fokozni a terhelést akár egyetlen eszközzel is és nem kell sok különböző eszközt beszerezni a hatékony edzés érdekében.

Elérted a célodat. És most hogyan tovább? - 2. rész

Elérted a célodat. És most hogyan tovább? - 2. rész

Az 1. részben körbejártuk, hogyan állítsd be az étrendedet annak megfelelően, hogy a következő célodat kiválasztottad. A célunk most az, hogy megtartsuk a formát, a súlyunkat, amit elértünk. A gyeplőt nem szabad elengedni, bár egy kis lazítás bele fog férni és érezni fogod, mikor kell ismét egy kis szigorúság, hogy a kontroll ne csússzon ki a kezünkből.

Elérted a célodat? És most hogyan tovább? - 1. rész

Elérted a célodat? És most hogyan tovább? - 1. rész

Írásunk azoknak szól, akik az aktuálisan kitűzött mérföldkövet elérték és hirtelen nem tudják, hogy innen hogyan tovább. 

Gyermekek testmozgása a pandémia alatt

Gyermekek testmozgása a pandémia alatt

Az Active Lives felmérése szerint aggasztó visszaesés mutatható ki a gyermekek pandémia ideje alatti testmozgásában.

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 2. rész

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 2. rész

A következő protokoll a cikksorozat előző héten megjelent első részben leírt megállapításon alapszik. Ajánlott naponta, de legalább heti háromszor végrehajtani. Az SMR gyakorlatokat a talajon hajtsuk végre, annyi testtömeg- nyomást  alkalmazva, amennyit kényelmesen el lehet viselni akár egy percen keresztül.

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 1.rész

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 1.rész

A váll fájdalma és sérülése a legáltalánosabb panaszok között említhető mind a hétköznapi emberek, mind a sportolók körében. Hozzávetőlegesen 75- 80 %- a ezeknek a problémáknak a rotátorköpennyel hozhatóak összefüggésbe (1). A rotátorköpeny négy izomból áll. Ebbe a csoportba tartozik a supraspinatus, az infraspinatus, a subscapuláris, és a teres minor.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI Nemzetközi Fitnesziskola több, mint 2 évtizedes innovatív tevékenységének köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések területén. Cégcsoportunkat az IWI Európa Kft és az IWI Project Kft alkotja, melyek az iwi.hu, iwireps.hu, valamint a webshop.iwi.hu weboldalakat üzemeltetik és tulajdonosai az „International Wellness Institute" márkanévnek is. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps
webshop